Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

21 Kas 2010

Konuşmalar

''DUYGULANIMIN inkarı tedirginlik yaratır'' dedim votka bardağını yoklayarak ''Bunu unutmayın .Bir ip campazı gibi gerginsin.Hala derin bir nefes alma imkanın varsa,almalısın.Hala bir inleme koyverme imkanın varsa ,koyuvermelisin.Hala parmağını alnına vurma imkanın varsa,vurmalısın.Ayrıca eski kitaplarda bu konuyla ilgili ricalar ve sitemler bulunabilir,bir gözatmalısın.Harici ve görünür işaretlerin bu şekilde birleşmesi dahili ve görünmez karşılığını infilak ettirebilir,Alka-Seltzer'in yatıştırıcı etki üretmesine benzer şekilde midenin ta derinlerinde patlayarak.Mümkündür.Sizlere gelince ,orada suratında tam bir ilgisizlik ifadesiyle avarelik edenler,siz de tıpkı O gibisiniz.Hastalık aynı,çare de aynı.Bana gelince,ben bunun dışındayım.Dışında kalmayı seçtim,böyle de ifade edilebilinir.Duygusal yenilgeler açısından zengin bir hayatın ardından başka ıstırap tarzlarını,başka tahribat yollarını araştırdım.Artık sadece insanların söylediklerini dinliyorum ve söylediklerinin ne kadar yavan olduğunu düşünüyorum.Gıdamı hareket halindeki aklın süregelen karmaşasından arındırıyorum.Bana tuhaf dilsel takılmalar,tutulmalar,hatalar sunulduğunda hoşnut oluyorum.Aslında,işin özüne gelirsek,ben keşiş olmalıyım,O da burada bir lider....

Hiç yorum yok: