Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

4 Kas 2010

Gelen

     Eve geldim ve karanlıkta ilerlerken biliyordum orada olduğunu .Karşıda oturuyordun O çocuksu,şeytan bakışınla özgürce ,kendini teşhirlercesine gayet rahat!Güldüm ,Seni görünce.Bir göz kırptın, ufak bir gülüş attın.-Kutlarım seni dedin saçma sapan bez,bebek,püsürlerine rağmen iyi bakmışsın kendine bir ara şişko bir aptal olmandan korktum ,Tanrım!Hiç gelemeyeceğim diye korktum.İrkilişin bile ayrı bir güzeldi bütünüyle dişi..Evet dedim anahtarımı bırakıp masaya .yemek yemek sadece zaruriyet ki dedim öğle araları yemek zorunda olmak ise ürkünç!Pantolonumun düğmelerini  açmadan indirdim ikimizde güldük :)Sen harekettin sözler boş :)-Çok uzun zaman oldu dimi dedin? Yo dedim bazı zamanlar Seni hissettim dedim  biliyorum dedin içinde zafer duygusuyla :)Ve kulağıma usulca gelip fısıldadın ...

Hiç yorum yok: