Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

8 Kas 2010

Huzur

  
   Atadan kalma göl kenarındaki topraklarımıza gidecem,eskiden olduğu gibi gölde yüzüp sazlıklardan sal yapıcam,her elimi kestiğimde de gülümseyeceğim. Sığ yerlerdeki balıkları ellerimle tutuşumu hatırlıyorum ve sadece peynir-ekmeğin en güzel besin olduğu zamanı ve tulumbadan su çekip her gün bahçemizi suluyuşumuzu ve koca kaplumbağamı ve eskipüskü ama en güzel giysilerden bile özel olan şalvarımı...
        Ben yapamıyorum insanlar,her şey benden uzak ve toprak yakın olan ve Beni tutan...Para biriktir ve git Senin olana,Sen olana.Ve anladım ki şehre gelince üşüyorum doğada üşümediğim kadar ...Zayıflık,karmaşa,kargaşa ve anlamsızlık,hazlar,şehvet huzur olmayan bir yer....Sadece küçük insanlar onlar, cahil belki de çoğunuzun anlamadığı değerleri bilen  sıcacık dosdoğru..Ne internet ne telefon ne de yabancılaştıran insanları diğer şeyler...             Ne param olsun ne mülküm sadece toprağım ve ölürken de  toprağa değsin ellerim ..Yüzümde ne makyaj olsun sadece güneşten kızarmış yanaklarım, kuru  ama sıcacık ellerim olsun sevdiğim bana baktığı zaman Bendeki toprağın yaşayışını görsün kimsede göremediği ...   Ne insanlar gördüm büyüdüğüm şehirde buradan ürün çıkmaz diyen taşlık alanları temizleyip ürün veren elleri  ve kendiminkilere baktım geçmişime...Asla olmaz deme... Ne araba isterim ne ev ne mülk ne de olmadığı gibi gösteren insanlar etrafımda.Kendini yeni vecizlerle,tanımlamalarla yabancılaştıran Ve Ben gibimi bulduğum zaman bu duygum 2 kat perçinleşecek biliyorum ,ne istediğimi biliyorum..Sadece bir bisiklet olabilir araç olarak düşündüğüm ve ben dedemin ve ninemin bana öğrettiklerini Ona gösterebilirim ağaç nasıl aşılanır  ve benim içim Dünya dan değilde başka boyuttan olan dedemin ağaçları ilaçlarken ağaçlara eliyle dokunuşu geldi aklıma :) Sana zarar vermek istemiyorum seni korumak istiyorum demesi...Koca mavi gözlü devim Seni özlüyorum :(Sen bana çok şey öğrettin..:)Güzellik ...Domatesi nerden koparacağımı ve çapalamayı nasıl yapacağımı..Elimi tulumbada sıkıştırdığımda öpüp geçti deyişini :)Sağ elimdeki o iz Sensin,Senin öpüşün...Küçükken erik toplarken aşağıdakileri toplamamamı onların çocukların hakkı olduğunu deyişini hatırladım Bende çocuk kızgınlığımla bahçemize girip zarar veriyorlar derdim suratımı bükerek :( Sen ise asla bencil olma yukarıdakiler Bize yeter dedin.Sen Bana bencil olmamayı ve elimdekilerin önemini  aşıladın asla çok istemedim asla açgözlü olmadım Sen her şeyimdim birgün gelmedin :(elimde süpürgeyle bekledim balkonda,süpürdüm tertemiz oldu her yer ama yok gelmedin küçücüktüm ve Sen evimizdin ananemle,Benim.Evimiz bomboş kaldı:(kocaman kalbin ve gözlüklerin benimle..      Etrafta çeşit çeşit işler.. Ben anlayamıyorum olamıyorum onlar gibi istemiyorum da olmak.Küçücük şeyler istediğim,kimseyi incetmeyecek güzel paylaşımlar,sevgiyle yapılan şeyler,sadece insanlar bir şey beklemeyen,olanı bilen ve seven,zor ama güzel bir yaşam uyurken ki huzur ve benim huzurum bahçem ....

Hiç yorum yok: