Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

10 Eki 2010

Shonenjump Sergisi

          Kalktım hava bir garip ...Evde durmamak gerek .İstikametim belli önce yürüyerek Üsküdar sonra Beşiktaş oradan Kabataş;İstanbul Modern :).Çıktım yola, en sevdiğim yavruazımsı sarı kareli kabanımı giydim ,yürümeye koyuldum evet Üsküdar'dayım biraz rüzgardan dolayı üşüdüm .:(Önce yemek yemeliyim diye düşündüm, ucuz ve sağlıklı diye düşündüğüm Üçler Market den  2 TL ye aldığım peynirli sandviçim ve yeşil çayımla motora ilerledim. Yarısını yiyip daha sonra kalanını yemek için çantama tıkıştırdım :).Beşiktaş'a geldim KABALCI'ya girdim ,dolaştım da dolaştım,bir şeyler okudum ve en sevdiğim defter ve kalem  bölümünde baya bir oyalandım  :) Sonra birden aklıma yanıma  defter almadığım geldi hemen uygun bir defter kalem aldım sonra doğru ödemeye ordan da MARLIYN MONROE'nun kitap ayracını aldım evet  GARY COOPER,INGRID BERGMAN,SADRİ ALIŞIK olanlara MARLIYN de eklemiş oldum ..Sonra ilerledim susamıştım hemen ALKIM'ın önünden bir su aldım yoluma devam ettim ağaçlı İnönü'ye dönen sokak boyunca huzur doldum ve yürümeyi ne kadar sevdiğimi anladım ve baktım ki İstanbul Modern'e gelmişim sergi ilgimi çekmişti internette ve Radyo Eksen de duymuştum  ki ilk  mangamı arkadaşım Tayland dan bana Taice getirmişti '' XXX HOLIC '' :).5-17 Ekim tarihleri arasında olan SHONENJUMP 'ın düzenlediği bir sergi.Bu arada 2010 yılı Japon yılıymış ..SHONENJUMP e gelince 1968'den beri yayın veren bir yayın.Bu  Naruta,Dragonball,Hunter X  in yayılmasını sağlayan bir yayın.Neyse gezmeye başladım ve bir iki Narutodan karakterler vardı  öyle giyinmiş insanlar :) Fotoğraf çekilmek istedim ama biraz utandım galiba sessizlikle gezmek ağır bastı.Birkaç Dragonball,Hunter X mangaları karıştırdım şöyle ki böle uzun stantlar var iple bağlı mangalar var ama bunlar ilk çıkan mangalar değil bunlar Shonenjump ın ingilizce mangaları :) Karıştırabiliyorsunuz zaten ilerde camekanlı bölümlerde japoncalarını sergileniyor ki(ilk çıkanlar) Dragonball'daki kaplumbağa ustanın ilk çizimlerine hayran kalırsınız :)Bir  camekanlı bölümde 6-7 dilde aynı manganın çevirileri konmuş aynı sahne hepsinde vurma efekti sesi ayrı :)Dil işte ne garip.Bir başka camekan da  eğer seriyi tamamlarsanız (Dragonball Serisi)  görebiliniz  Akira Toriyama 'nın yaptığı illüstrasyonu görebiliyorsunuz ki bende bloguma koymuş bulunmaktayım :)).Çok geniş bir sergi değildi biraz hayal kırıklığım oldu :( ama olsun buda bir atlılım :).Bir başka tarafta çocuklar için haydi Naruto  oynayalım bölümü vardı.Sonra afişlerin olduğu bir bölüm vardı  birkaç telefondan çektim sevdiklerimi :).Sona doğru eskiz çizimler bir manga nasıl oluşturulur? çizimlerle sergi ve video gösterisi Son GOku nun yaratılma süreci  Akira Toriyama dan.Aaa !Unutmadan birde girişte manga dergisi ve bir bardak altlığı veriyorlar size  hediye kabında olduğunda dikkat edin jelatini yırtayım derken bardak altına zarar vermeyin ve bende çıkan karakter ONE PIECE den FRANKY :) Şu anda su bardağım  içerken göz göze geliyoruz kovboyla .p.Sadece gidin, görün ,hissedin derim ........

Hiç yorum yok: