Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

11 Eki 2010

Plastik Kolyeler Geldi Hanıım :)




    Bunu ilk 2008 senesinde Mimar SİNAN şenliklerinde görmüştüm böyle yapılmış bir anime bebek almıştım kendime sonra kırılmış ve üzülmüştüm hep merak ettim nasıl yapmışlar diye?Geçende internette görmüştüm hobi dükkanından aldım ve evde denedim :).Evet sihirli kağıdımla ilk yaptıklarım aslında bir tane daha yapmıştım ama kırıldı,fırından alırken :(.Neyse üzülmek yok ,gene yapabilirim :).Bunun adı nedir? Bilmiyorum sihirli plastikimsi bir kağıt çiziyorsunuz ,boya kalemleriyle boyuyorsunuz başta soluk duyuyor ,fırınlanınca 1/7 oranında küçülerek  kalınlaşıp kalın bir plastik halini alıyor.Bir tarafı daha parlak hale geliyor.İlk yapmanız gereken çizmek sonra boyamak sona da 170 derece fırında bekletmek başta kıvrılıyor üzülmeyin.Unutmadan folyo kağıt sermeyi unutmayın altına.Sora ara ara üstüne bastırabilirsiniz düzleşsin diye iyice :) yumuşayınca çıkarıp sert bir zemine koyup üstüne ağır bir cisim koyup bekliyoruz ve ta ta taaaam !! :).Ben ne yaptım bir kendimi bir Son Go Ku nun resmini ,bir mafya adamı ama aslında Atatürk'e benzedi galiba birde anime bir kız :).Bunları kolye olarak yaptım ve daha da ilerleticim çekimler için kusura bakmayın tilifondan çektim şarjı yok fotoğraf makinesinin.Umarım birileri bakar da beğenir .Takmak için sabırsızlanıyorum:)

Hiç yorum yok: