Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

4 Eki 2010

İnkuş'um

     Eve gelirken birkaç gündür orada tombik bir kedi,kapıyı açtığımda çıkmak isteyecek sanıyorum...Günlerdir tek düşündüğüm  ve her eve girdiğimde aldanışım...Bu istemsiz bir düşünce.-Gir içeri annecim diyecem,açıyorum yok kimse,gitmişti... :(Mama kapında maması hala duruyor öylecene  bıraktım orada,kakasının  balkondan gelen kokusunu yatarken duyuyorum...Alışmışım varlığına gelip leptopla arama girecek,yanımda uyuyacak ya da battaniyeme gene tecavüz edecek  sanıyorum:)Onu özledim... Tek düşündüğüm özlediğim varlığı ..Bodrum katında günde 5 kere gelip derdini anlatmaya çalışmanı, arada kaçamak sosis verişimi Sana ,Seninde sessizce yemeni:).Balkona gelen gizli sevgilinle bakışmanı,tuvalete giderken Benimle saklambaç oynama isteğini...Beni zor sevmiştin belki de sindire sindire sevdin.Aramızda güzel bir sevgi oluştu artık Beni benimsemiştin ve izin veriyordun ve O'na yaptığın ;eve gelirken  hissedip kapıya koşmanı  Bana da yaptın.. Seni özlüyorum minik,tombik kuşum evimdeki vik vik sesini,her mutfağa gidişimde ne yapacak ki ,bir şey koparır mıyım diye koşmanı ......:(

Hiç yorum yok: