Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

26 Ağu 2014

Güzel Masalım

            
           Nerede  miyim ?Yarattığım en güzel masalımdayım.Evim ,evimin  en güzel tarafı  merkezinde iki ufaklık olması.Büyümekteler  her gün,her yıl.Ama hep yanlarında değilim :( Uykudan önce masal anlatmak için ve rahatsızlandıklarında onları teselli etmek için gidebiliyorum.
             Sadece benim olan ve  başka kimselerinin olmadığı gariplerim..Bazen babalarını soruyorlar çok güzel bir gülüşü vardı diyorum.Oğlum vereceğim cevaptan biraz da ürker gibi sormalarda -Peki beni sever miydi ? Çok severdi  diyorum duygusal olduğun için .Duygulu insanları severdi diyorum..Bir gururlu çocuk gülümsemesi yerleşiyor suratına.Diğer miniğim ise peki beni diyor seni de eğlenceli bulurdu güldürürdün kesin Onu diyorum..Sanki duymak istediği buymuş gibi . ..
                İnsanların aslında bildiği çocuk sevmem isteme ayakları…Belki de paylaşmak istemediğim güzellikler olduğundan .
               Ama benim bildiğim bu en güzel dünyam  Şu an  yatağımızın  tam ortasındayım çünkü paylaştırmak gerek sevgiyi. 
             .Bir yanımda  doğurduğumda bile  o hisliliğini  sezdiğim , duygusal, tertemiz yürekli  oğlum .Her uyuyuşumuzda da ki anlattığım uydurma  masalları  sonuna kadar dinleyip anne bir gün bende senin gibi masalcı olacağım diye uykuya dalan bir çocuk…Bakışları içime işliyor Onun.  İnsanın böyle düşünmesi  doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama  ilk o hayatıma geldiği için mutluyum huzur hissi verdi bana…
             Diğer tarafımda Ondan daha küçük ama daha akıllı ,oyunbozan kızım ….Kumral saçları dalgalı ,gözleri  dedesi gibi deniz mavisi …Oyun oynamayı çok seven  ve hiç yorulmayan bir minki bu.
         Tam ortalarındayım şu an. Bir masal anlatmaktayım   kulede esir kalmış kız ile Onu bulamayıp bu yolda ölmüş bir prens hakkında..Üzülüyorlar ..Hemen  yüzlerini mutlu edecek bir şeyler  diyorum. 
     - Bazı masallar hepte  görünen şeklide güzel bitmez ki diyorum belki de farklı bir Dünyadan geldikleri için  oraya geri gidip mutlu olmaları için bu gerekliydi diyorum.Bizde Onlara böyle düşünerek yardım edebiliriz  diyorum
       .Oğluma bakıyorum  hemen  gözlerini yummuş ;  nolur bulsunlar birbirlerini diye fısıldamakta
         Masalı bitirdiğimde Onlara bugünün  ayrı bir gün olduğunu bizimde aslında başka bir yere ait olduğumuzu ve eğer oraya gidersek  beni beklemek zorunda kalmayacaklarını ve  hep yanlarında olacağımı söylüyorum.Güzel sonları olan masallar anlattığım. Oğlumu heyecanını görebiliyorum diğer miniğim  ise durgun biraz.Dün midesi kötüymüş ondan pek halimiz yok gibi… :(  Öpüyorum  yüzlerinden ve Onlardan  göklere kadar uzanan sihirli  fasülye tohumunu   hatırlamalarını istiyorum .Ben hatırlıyorum anne diyen minik sesler kulaklarımda .. Birlikte    oraya gideceğiz  diyorum ..3 minik fasülye çıkarıyorum  geceliğimin cebimden .Gözlerinde çocuk merakları ..Ama hemen ekliyorum  bunları ekmeyeceğiz  tıpkı  Alice'  deki gibi yutacağız.Bir an duruyorum biraz korkmuşlar gibi.Hemen ekliyorum 
  -Ama korkamayın onun gibi dev olmayacağız sadece başka bir yere gidiceğiz hep birlikte…
       Oğlum sarılıyor biraz da ürkmüş ben senden ayrılmak istemiyorum anne diyerek  kızım da sokuluyor ..

        İlk önce temiz yüzlü meleğime veriyorum  fasülyeyi , öpüyorum ve kokusu içimde dönüyorum kızma . Çok heyecanlı farklı bir yer göreceğinden yutuveriyor susuz gülerek J.Bu yaptığı hareket beni de ister istemez güldürüyor b,r an vazgeçmek istiyorum ...Onu da öpüyorum saçlarından sonra bende alıyorum ..Gözlerimden yaşlar kafamda  düşünceler uyuyana kadar minki ellerini yüzlerini öpüyorum ..

              Şu an  Ne mi yapıyorum hayır kılımı kıpırtadamıyorum  sadece bakıyorum üçüne mutluluklarına …Şimdi dönüp de gidersem Onların  gittiğine inanamam. Onların gittiklerini hissetmem gerek  acı bir şeklide ... Derileri sarı mor renk aldığında ve kokmaya başladıklarında sinir hücrelerim uyarı verdiğinde   anlayacağım ki gitmişler…O zaman kürekle geri geleceğim solmuş bedenlerini alaıcağım ...

Hiç yorum yok: