Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

25 Ağu 2014

Aya

     Her karamalarda ve üzgün  olduğumda yanımda olan bir şarkı bu…O hep galip geldiğinde durmadan çaldığı bir yankı ...Kalkıp içimde isterik şekilde sevinç oynamalarında  , dönüp durduğu döngü...Beni  bana mahkum eden ….
    Konuşmayı   bir türlü beceremiyorum.. Düşüncelerinin içinde kalması zorunda olunca  nasıl konuşur ki insan ? Ve kimsenin olmadığını bilmek ne kadar acı verir ? …İçimle de konuşamıyorum ki ben .Yüreğimin ortasında bir kadın oturmuş, boğazından gelen yırtıcı anlamsız sesler. Sus diyorum sus artık ve rahat bırak beni !.Her gün boğuşuyorum bazen iki tokat atıyorum yere yığılıyor ,dövülmekten bitap.Bazen  tutuyor yakamı ve beni hasta düşürüyor.Sıfırlanıyorum  bitki gibi öylece duruyorum  aranızda ,yanımda öldürülürseniz bile dönüp bakamayacak gibi kendi kendime  geçiyorum..Sizi hiç tanımıyormuşum gibi geliyor.Hiç sevmemişim gibi ,hiç sevişmemiş gibi....

      Yapma !Yapmamak  elde değil o kadın orada beni bana mahkum ....Çok çaba sarf etmek zorunda kalmak,  uyum sağlamak .Ve o kadar zor ki..Sıkıldım.. Anlamlandırmak , ilişki kurmak... Bir kuş gibi ...Ve bir sonuç var mı? yok sadece gülümsemeler en sahtesinden

Hiç yorum yok: