Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

18 Ağu 2009

Rüya...


Ben çıplak, ağaç siyah ve çıplak ,sevgili çıplak ...
Ağaç korkutuyor beni...
O kadar büyük ki o kadar yalnız ve dökülmüş...
İki yanında öYlece duran iki insan ..
İçim üşüyor .
Ağaç benim eserim ,benim günahım.
Koca kara biR ağaç ...
Yerde yaprak yok yer siyah ve kuru siyah.
Ağaç korkuyorum..
AşağIYa yuvarlanıyorum dizlerim kan ve diken...
Birkaç yaprak buluyorum
Mutluyum yukarı çıkıyorum.
Takıyorum dallarına gidip sevgiliye sarılıyorum...
Yapraklar uçuyor ağaç büyüyor...
Sevgilim soğuk ve çıplak.. .
Yapma! Diyorum bak bana ! İzin verme!
Ağaç büyüyor biz ölüyoruz yapma !
Elimi çekiyor karışığım ben,bırak beni!
Zaman girsin ve silsin seni.
Başım göğsünde, O küçük deniz kabuğu...
Hissiz kafamı kaldırıyorum
Kendinden çekip aşağıya iniyor...
O çekip ve itiş !
O ses O an...
Ağaca dayanıyorum kötülüğüm,günahım!
Kalkıyorum küfürler yağdırıyorum,tekmeliyorum.
Bedenime ağaç kabukları batıyor
Battıkça daha sert,kan aktıkça daha kuvvetli..
Vurdukça bağırıyorum boşluğa bana neden bunu yaptın!
Neden inanmadın bana !
Rahat bırak beni !
Artık beyaz değilim kırmızıya dönüyorum...
Yere eğiliyorum toprak anaya!
Kucağına ayaklarımı sokuyorum,
Ağacın köküne iniyorum
Kanlarım damlıyor köklere , akıttıkça ağaç küçülüyor.
O küçüldükçe ben gülüyorum
Kan balcığının içinde ayaklarımı sallıyorum...

Hiç yorum yok: