Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

18 Ağu 2009

Kadının Erkeğine Sözleri


      Belki de hiç söylemedim sana.Bu yazdığımı her an aklımdan yazıyorum ;bir ayrılık şarkısında, güzel anlar yaşarken birlikte...
   Biz dediğimiz şeyin kolay olmadığını biliyoruz.Yaşanması gerekenler yaşanır ve yaşanacak acı dolu ya da mutlulukla sarmalanıp...Derdin ya kaybetmek korkusuyla sevilmez; evet sevgilim doğrudur, bununla sevemezsin ama öyle anlar olur ki, kaybetmek dediğin;sadece Onun gitmesidir.Sende Onu o yapan herşey Seninle..
      Bazen yanına uzandığımda uzaklara düşmek zorunda kalacağımız yakın bir gelecek  iken,gözlerimden sana doğru akar dingin güzel hüzünler... Gideceksin  birgün...Şuan yanımdayım ve bunu bilmek yeterli..
        Sana söylemek isediğim  senin de yapacağın şeyler var bu hayatta..Yapmak istediklerini yap,gitmek istediğin  uzaklara git ve gör , denemek istediğin o heyecanları yaşa, yanında ve belki uzağında bunları yaptığını ,gözlerinde ki o mutluluğu görmek ya da uzaktan duymak benim kaderim...Çok şeyleri yapacağına ve çok insanı hayatına dahil ederek  mutlu edeceğine inanıyorum,inancımı boşa çıkarma sakın!Sakın kendinden şüphe duyma insanların onaylamadığı ama senin doğru dediklerinin peşinde ol her zaman.Onlar doğrun ,onlar Sensin.Yapmadığını, kendine bu kötülüğü yaptığını görürsem karşında beni bulacaksın ve iyi bil ki bu sevimli bir ayna olmayacak..
   Belki de bir kadının erkeğine sözlerine daima sev beni, yanımda dur olmalıydı..Güzel şeyler bunlar her kadın ister bunu.. Ama içi boş bir bencillik barındırır  istekler... Bildiğim tek şey sevgin benim sevgim, bana aitsin.Bu duyguyu sen yarattın ve içimde tanıyarak seni geliştirdim,devam ediyor benle...Yaşadığım her duyguyu biliyorum ,bilerek yaşamak seni.Sevdiğin kim diye sorsalar seni işaret ederim sessizce...Her zaman yanında olacağım...

Hiç yorum yok: