Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

25 Şub 2011

Çiçek Kız

     Ben ölüyordum...Her gün üstüme biraz ,biraz
daha toprak atarak sessizce,anlaşılmadan
öldürülüyordum...Başta  oyun bu demiştim .Evet evet oyun bu! Hatta
kendi üstüme toprak atmıştım ,gülerek
sana .Üzülme diye,yüreklendirmek için Seni, Senin
için ...
    Tamam, öldüm ben şimdi ! derken elimi tutmanın
ne anlamı var ?Halbuki Sen yorulma diye almıştım  küreği elinden..Bazen kafam
kaşınıyor ,kaşıyorum delicesine; kumlar dökülüyor ,ölü düşünceler
akıyor ..Bazen sadece bir oyun sadece bir oyun derken hatırlamak  gömmüştük beni demi hıımmm…Üzüldüm,toprağı değilde içimi kazıyordun sıkıldım mağrur ve mağdur olmaktan bir güç geldi.Artık oyunmuş 
miş muş gibi davranmaktan yoruldum.Elini tuttum ver dedim Ben yaparım bundan sonra yorma Sen kendini
dön hayata !
        Başta sadece toprak atıyordum hızlı hızlı ,kollarım ağrıyana,gün doğana kadar.Sonradan aklıma neden
bir iki şey dikmiyorum dedim; madem ki burada kaldım.Şu köşeye  bahçe menekşesi dedim kendimce, evet evet! Hem de zor şartlara alışık… Bir yasemin ve aaa unutmadım papatyalarımı ;basit ve sade bazen ayağınızla ezdiğiniz ama hiç size asla küsmeyen  kalender papatyalar... Derken bir baktım Bahçe olmuş.Her gün öptüm onları ,mis gibi yasemin,menekşe de biraz nazlı mı ne ? Papatyalar kıkırdıyor gene . :) Derken derken,uğraşırken bir baktım küçük bir kız çocuğu  geldi .Başta korkarak baktı  üstünde toprak  örtülü çiçek bahçesi kıza :)…Sonra birden çocuk masumluğuyla güldü ,sevmişti galiba yada  ilginç şeylerin çocuk aklını çelmesiydi. Kocaman açtım ağzımı  biraz toprak alarak  güldüm ,koşarak gitti .Güldüreyim derken korkutmuştum yavrucuğu..Ben toprağıma geri döndüm çok da düşünmeden. Ben menekşeyle konuşurken bir baktım O gelmiş,yanında bir arkadaşı kulağına bir şeyler fısıldadı ,gülüştüler Ben de güldüm. Güldük .Artık birkaç ay  sonra  bu kış gününde  ziyaretçilerim anneciklerinin sarmaladığı çocuklar oldu renkli renkli kızlar ,küçük adamlar…Baktım gülmek olmayacak; Sohbet gerek Dedim ki kiminle tanıştıracağım  sizi Menekşe Nazlıyı,Papatya Kızlarımı ve  Yasminimi tanıştırdım ..Onlarda memnun olmuş gibi konuklarımıza,  sağdan sola kıvırdılar gövdelerini .Çocuklardan en küçüğünün şaşırmış şeklide dona kalması hepimizi güldürdü.

Hiç yorum yok: