Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

14 Ara 2010

Otobüste Akıldan Geçenler...

    Binerken;    Akbilim yok para vereyim bari...Muavin yok...O zaman muavinin hemen arkasındaki koltuğa oturayım hem kolay olur para vermesi hem de  buraya kimse oturmaz.
  
    Şoföre laf  atan adamın sözü;Abi özüne iyi bak!Öz derken özümüz nedir? İyi midir ,kötü mü? Gerçek mi, hayal mi?Peki benim özüm nasıl?Galiba soğuk havalar da hissediyorum O'nu..

   Muavin gazete okur; Neden erkekler ilk önce spor sayfalarına,kadınlar ise magazin ve fal ya da yaşama
bakar çoğunlukla ?Ben anlamıyorum? Ya siz ?
   
   Karaca ahmed' in önünden geçiyoruz ;Sakın okuma mezar taşlarını,unutkanlık yapar!Yılmaz Ailesi'ni
ezberledin halbuki si...Zaten çocukluğumdan beri  anıları,isimleri,kişileri,kötü şeyleri bol iyi şeyleri azar azar
unutuyorum  çokta fark etmez galiba reset atan  bir beyin var  ve sadece rüzgar hissi...
  
   Libre Zingarina; Seviyorum bu şarkıyı .Hiç bir hareket yok sadece sözcükler anlamsız güzel bir ton...
 
  Binen adamın suratı;(Lie To Me izlemenin  etkisi) Saldırgan bir durulukta ;durakta bekleyen kız da ise bir
tedirginlik hissi  mevcut sanki....

 Bugün konuşulanlar;Herkes biraz hasta galiba,sorunlu kişilikler klubüne hoş geldiniz!Galiba insanlar çok
şaşırtıcı.Her defasında  görüp her defasında şaşırmak buna denir herhalde...
 
    Karşımda ki adam; Kadına bir şeyler diyor ama baskı kurar gibi,heyyyy sen bireyselliğine engel
oluyorsun ve aslında yanında değilsin bencil bir
piçsin sadece,sevdiğine inanmıyorum  bakmıyorum
Size....
 
    Ay incem ;Kalkayım..Yanımda oturan
mesaja daldı.şimdi koca çantası da var bana
müsaade edene kadar Üsküdar'a inerim ,toparlan kardeşim!Eve gidince  Dizi izlerim birde kitap okuyum dün serviste uyuyunca yarım   kaldı en güzel yerinde kitabım
 
    Kapıda;Açıyorum,sakinleş,bekle biraz!Unuttun mu kadın vermiştik ya  kedişi .Kendi oğlun gittiğinde de böyle çok gün geçirmiştim yanılgı
hissiyatı .Güzel varlıklar...

 Bilgisayar başında;Hım bir şeyler yazabilirim deftere değil bu kez buraya  :)

Hiç yorum yok: