Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

24 Haz 2010

Kadın Ağrısı

        Bugün aklıma düştü o kadar çok şey yazacak şey varama bu gereksiz şey üstüne; Bugün düşündüm,güldüm ve hayal ettim.Her neyse bugün ki konum zat-ı kadınların muayyen zamanları hakkında, haliyle her ay bende yumurtladığımdan o büyük gün de bugündü ağrıdan ölüp apranax  mı-minoset mi içmediğim şey kalmadı ve hala   sonuç 0.Sonra aklıma çıplak ayakla yere basmanın arttırıcı etkisini düşündüm ve sonra ya ilk çağlarda       hep yere basıyorsun, yerde yatıyon o zaman yok ki apranax fort  atıp sıcak su torbanın üstüne yatmak  neyim... Sora yere basma çocuğun  olmaz  lafı ee hani ben nasın oldum ?Kadınlar çatır çatır doğurdu o devirde.Bu çağlar bize yeni mincon ağrıları bağışladı ve de deyimler; karnını sıcak tut, yere basma çocuğun olmaz,düşer....bla bla bla

Hiç yorum yok: