Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Sayfalar

19 Eyl 2009

John Eric Kaada

  Evet bayadır dinlediğim ve çok sevdiğim bir sanatçı.Eğer Sigur Ross ve Max Richter tarzına öldüm bittim diyorsanız bide bunu dinleyin derim.1975 Doğumlu Norveçli bir müzisyen bende ki  albümü ''Music For Moviebikers'' bunu hayali bir film için yapmış.Bu albümde ki favorim ise ''The Small Stuff'' dır.Onu dinlerken hayallere dalıyorum,her şey yavaş ve eğlenceli geliyor,huzur doluyorum.Kaada'nın üyesi olduğu bir başka grup da Cloroform  bunun hakkında pek bilgim yok ama araştırmak istiyorum.Diğer albümleri ise bunlar:

1- thank you for giving me your valuable time (2001) (2003'te amerika'da)
2- mecd (2004)
3- romances (2004) (mike patton ile beraber)
4- music for moviebikers (2006)
5- kaada/patton live (dvd) (2007)

Hiç yorum yok: